Bir kere buluştuk, beraber olduk. Tekrar görüşelim dedim ama hiç arayıp sormadı, ne yapmalıyım?

Ya yazmaz aramaz busunva kendimi nasıl haklı çıkarabilirm madem tanışma aşamasındayz niye birlikte olduk. Niye hiç konuşmuyoruz

Bir kere buluştuk, beraber olduk. Tekrar görüşelim dedim ama hiç arayıp sormadı, ne yapmalıyım?
Cevapla