Küçük göğüslüyüm diye çok kafaya takıyorum, ne yapmalıyım?

Ya 11,12 yasindaki kizlarin bile benimkinden büyük. Benim 14 yasina kadar buyudu daha da buyumedi 21 olucam bundan sonrada nah buyur bitti artık ya. Vallahi moralim bozuluyo sanki çok buyuk olsun istedim. Normal bir memem olsaydi nolurdu sanki böyle çok kucuk ya 75B doldurmuyo tam. Sinirleniyorum hep benim icin sıkıntı değil ve bir çok artı yönü var evet ama azicik daha büyük olsaydi daha özguvenli olurdum ben sonucta boyle kalmayacam evlenirsem bu halde utanirim meme yokki kucuk meme bunu gorunce insan üzülür. Çunku sutyenle falan daha iyi duruyo desteksiz olsa bile ama içini açinca boş

Güncellemeler
+1 yıl
Derde bak demeyin sizinde sizden kucuk daha yeni ergenlige girmis kizlarinkinden kucuk memeniz olsa sizde takardiniz emin olun hep bir eksiklik gibi hissettiriyo
Küçük göğüslüyüm diye çok kafaya takıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla