Sevgilimle ilişkiye gireceğimizde depresyonlu bir şarkı açıyor, niye böyle?

Bu durum canımı sıkıyor gece vakti şarkı açıyor gözlerini kapatıyor bazen gözünden yaş bile geliyor boşaldıktan sonra üstüme yatıp sımsıkı sarılıp öpüyor ve özür diliyor defalarca sevdiğini söylüyor ama aldatmalık bi durumu olamaz öyle düşinmeyin aynı iş yeri ve arkadaşlaroyla gece mesaisi flnda yok?

Sevgilimle ilişkiye gireceğimizde depresyonlu bir şarkı açıyor, niye böyle?
Cevapla