Sırf evliler diye hoşlandığımız adamlarla iletişime, temasa geçememek aşırı sınırlayıcı değil mi?

İnsan denen canlının da bir doğası var kabul etmek gerekir ki. Evet ben de evli olsam eşimden bir başka kadının etkilenmesini istemem. Ama bu elde değildir ki. Gayet yakınlaşmak arzusu oluşuyor insanda, evli diye birinden etkilenmeme hissi insanda ket vurulabilecek bir şey değilken neden doğaya bu denli karşı duruş sergiliyor bazılarımız. Gerçekliklerimizi görmezden gelmek hep bilinç altına itmek değil de nedir? Bilinç altına itilen her şey gün gelir başka şekilde bedenden çıkıyor.

Sırf evliler diye hoşlandığımız adamlarla iletişime, temasa geçememek aşırı sınırlayıcı değil mi?
Cevapla