Netten cinsellik konuştuğum ve buluşacağımız biri vardı
Bana durmadan ''aramızda duygusal olmaz dimi'' diye sordu. Bin kere hayır dedim. Ben tersleyince soğuk yaptı.
Sonra Yok kıskandın mı, yok sen başkasıyla konuşma benle konuş, yok başkası var mı benden daha mı iyi :/
İmalı imalı laflar.
Ama umursamazdıda..
Ne bu ego mu tatmin etmeye çalışıyordu nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Taktik yapmış senin vereceğinden emin olmak için boşa kurek sallamamak içindir
Hahsjdjjdjs mal ya
Ben zaten onunla Cinsellik için konuşuyorum ne gerek var böyle şeylere.
Demekki özgüven yok çocukta
Olabilir.. Pekte yakışıklı bişeydi ama sanırım yakışıklılığa güzelliğe bakmıyor özgüven işi:/
Evet özellikle zaten yakışıklı ya da güzel olanlarda özgüven eksikliği çok
İlginç.
Ve cirkin olanlar da özgüven patlaması yaşıyorlar bu daha ilginç
Ahahhahahah evet.
Ya ben ona değil bağlanmak hoşlanmadım bile ama bi üye manipüle etmiştir seni diyo. Ya manipüle olsam ona aşık olduğumu filan yazardım buraya öyle değil mi ama hsjdnskkfmf
Kesinlikle öyle vede hiç manipüle olabilecek birisine benzemiyin 🤣
Ahhahaha teşekkür ederim 😊 :D :D
Rica ederim ne demek 🥰
Henüz büyümemiş kendi fikirleri olgunlaşmayan ve kendince hakli gördüğünü duşünen narşist insanlara denk geliyorsun ne bekliyorsun ki?
Haklısın. Ergenus işte:/
@soran on tane a.. mn olsa bir tanesini bile verme ona
Ahhahahahah tamam:)
Sen nasilsin @soran
Ah be bi fb bulamadım
Aynn sadece ego
Özgüvensiz bebe.
FB mi lazım