Biri vardı, Sevgili olmaya yakındık, benden çok hoşlanıyordu ama hiç ilişkiye girmediğim için benimle devam sürdüremeyeceğini söyledi.
Bu arada ben 30 yaşındayım ve karşıma hep yanlış insanlar çıktı diye evlenemedim. Bu yaşa kadar beklemişken bir hata yapmak istemiyorum ve doğru kişi gelene kadar bekleyeceğim. Geçen tekrar yazıştık, beni özlüyormuş, hem için hem dışın çok güzel ama keşke ilk başta bunları konuşsaydık diyor. Seven insan sabredemez mi?
Bu arada ben 30 yaşındayım ve karşıma hep yanlış insanlar çıktı diye evlenemedim. Bu yaşa kadar beklemişken bir hata yapmak istemiyorum ve doğru kişi gelene kadar bekleyeceğim. Geçen tekrar yazıştık, beni özlüyormuş, hem için hem dışın çok güzel ama keşke ilk başta bunları konuşsaydık diyor. Seven insan sabredemez mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer