4 aylık sevgilimin karşısında iç çamaşırımı çıkaramadım. Sizce sorun ben miyim?

4 aydır ilişkim olan sevgilimle daha fazlasını yapmaya karar verdiğimizde sevgilim karşımda anadan üryan şekilde kalarak kendisini gayet rahat hissederken ben iç çamaşırımla kalmayı tercih ettim ve bana kızmadı aksine böyle daha tatlısın dedi. Acaba bende bir sorun mu var?

4 aylık sevgilimin karşısında iç çamaşırımı çıkaramadım. Sizce sorun ben miyim?
Cevapla