Oral yaptıktan sonra kendimi kötü hissettim, sevgilime nasıl söyleyebilirim?

Sizce benim hakkimda kötü düşünüyormudur aslında birazda pişmanım Çünkü ilk defa yaptım ve kedimi kötü hisediyorum bunu ona nasıl soyliyebilirim?
Oral yaptıktan sonra kendimi kötü hissettim, sevgilime nasıl söyleyebilirim?
Cevapla