İlk buluşmada beni evine çağırıyor, "gel bende kal" diyor. Hayır deyince de "güvenmiyorsan devam etmeyelim" diyor. Ne yapayım?

Sen gel ilk diyorum ve bqna gore ilk bulusmada seks olmaz diyorum , guvenmiyorsan devam etme diyor

İlk buluşmada beni evine çağırıyor, "gel bende kal" diyor. Hayır deyince de "güvenmiyorsan devam etmeyelim" diyor. Ne yapayım?
Cevapla