Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kadın nekrofili değilse 28 yaşında bir erkeği neden beğensin midesi almaz arkadaşlar.
Arkadaşlar baştan söyleyeyim bana kızlarla nasıl ilişki kuracağım ile ilgili bir tavsiye beklemiyorum. 28 yaş demek gençliğin bittiği yaş demek. Bu yasa kadar olmadıysa bu yaştan sonra hiç olmasin. Ben bu başarısız, doğaya aykırı ezik durumla nasıl başa çıkabileceğimi soruyorum. Bu yaştan sonra kız arkadaşımın olması bir şey hitap etmiyor çünkü ben sevgilim olmadığı için değil "genç bir erkekken sevgilim olmadığı için" acı çekiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence acı çekmen anlamsız çünkü aşkın yaşı olmaz belki hayatının baharını bu yaştan sonra yaşayacaksın nerden biliyorsun 👍
Gençken ilah gibi aslan gibiyken yaşayayacaksan. 28 yaşına gelip kadayıf olduktan sonra ne aşkı ya. İnsanın digadinda bile yok doğada erkekler 15-25 yaş arasında neslini aktarır yani ürer. en geç 35-40 yaşında nallari diker. 28 yaş ve üstü yaşayan erkek yaşayan cesettir. 28 yaş üstü bir erkeği hiçbir kadın arzulamaz sadece 18-27 yaş arası genç erkejker cinsel ve tensel olarak arzulanir. 28 yaş üstü bir erkek sadece sunduğu maddi imkanlar için kadınlar tarafından sevilir numarası yapılır. Gerçekten 28 yaş üstü bir erkeği beğenen kadın varsa nekrofilidir zaten.
Abartıyorsun ve yanlış anlama bence sen yanlış düşünüyorsun.
Fotoğrafına bak maddi çıkar olmadan 20-27 arası aslan gibi erkekler varken kadın 29'luk seni ne yapsın. maddi imkanlar sunarsan seviyor, arzuluyor numarası yapar. 25'lik hiçbir takviye almadan dimdik olan erkek varken kadın seni ne yapsın veya beni ya da 28 yaş üstü herhangi bir kartoloz erkeği.
Özür dilerim. Öyle demek istemedim ama bu saatten sonra geç yani demek istedim. Aşk kanın deli kaynadigu 18-27 yaş arası yaşanır.
Bu da senin düşüncen saygı duymak gerekir 🙏
Teşekkürler biraz moralim bozuk tekrardan kusura bakma.
Böyle aciz olacağına git Spor yap bak kendine kednini geliştir, 28 30 lu yaşlar seks için en ideal yaşlar, ağlama
Yaa kes ihtiyar. Tutmuş spor yap diyor ezberci. Lan ben zaten üniversitenin ilk yılından (2017) 2021 yılına kadar spor yaptım zaten inanmıyorsan @normam özelden yaz macfit e faturalarını da atarım. Boş konuşma. Kendini geliştirme işine gelirsek geliştiriyorim Allah'a şükür işim var ama bu yaşıma kadar karşıma çıkmayan kızlar için değil kimseye muhtaç olmamak için.28-30 seks icin ideal yaşmis sektöre sektire git afedersin. İnsanlık tarihinde insan soyu modern tıp (şeytan bilimi) çıkana kadar 18-27 arası erkeklerden devam etti. 20. Yüzyıldan sonra 28 yaş üstü erkekler baba olmak yaygınlaştı. Seks için ideal yaşmis bir erkek en yüksek testosteron, en yüksek nitrik oksit seviyesine 20'li yaşlarda ulaşıyor. Erkegin seks için ideal yaşı 28-30 değil 18-27 dir. En iyisi 25-27 dir hem tecrübe, hem cinsel güç bir arada. kadınlar 18-27 yaş arası erkeklerle her türlü cinsel romantik şeyi yaşayıp sonra 28 üstü yaşlı kart erkeğe Yamanir maddi durumunu somürür. Gençliğimde karşıma çıksa canım fedaydi da ben bu yaşıma kadar yalnız kalıcam bu yaştan sonra gençliğim bittikten sonra her şeyi g
18-27 arası erkeklerle yaşayıp sömürmelik 28'lik kart erkek arayan kadına para mı yedircem gitsin verdiği genç erkeklere yine. Spor yapsanda yaşlanıyorsa. 28-30 dan sonra hücresel duseyde kas kaybı başlar. Bu öyle sppor yaparak önlenecek bir şey değil çünkü hücrelerin bölünme sayısı genetik kodlarda bellidir bunun önüne geçebilecek noktada değil henüz genetik bilimi. 30 dan sonra herkes kas kaybı yaşar hücresel duseyde spor yapıyorsan mevcut kas hücrelerini otaliz olarak hacimini artıracağın için dışarıdan hemen belli olmaz sadece. Bana kendini geliştirme argümanı sunma 18 yaşında babasından harçlık alan erkeğe verilerken kendini geliştirmiş diye mi bakıyorlar ya 18-19 yaşında baba harçlığı alan cocuklara çatır çutur verecek
ben 28 yaşında yaşlı olduğum için sadece maddi ve statüsel cikatlar için verecek çünkü 18 gibi verecek gençliğim tazeliğim yok. 28-30 yaşında erkek seks için ideal midir "himmmm" karısını, sevgilisini 18-27arasi erkeklerle paylaşırsa evet idealdir :) karısı o zaman anca mennun olur 😀🧑🤝🧑
Hahaa lan ben o yazandan bile fazla yaşım ve bu yaşımda spor yapıyorum. Ayrıca cinsellikte yaşıyorum hani şimdi ergenler ezik diyor ya işte sen o sun
Ezber değil bu dediklerim asalak gibi yaşa sen
Öncelikle Annene saygılar. Adım başı ezcane aktar. Alıp takciyeyi yaparsın kullanma Cialis, Viagra, bal, macun görelim seni yap hadi haftada dört gün ve günde üç posta Viagra, Cialis, bal, macun gibi şeytani takviyeleri kullanmayacaksin ama. Spor 80 yaşında da yaparsın asıl ağırlık değil efor çık bakakim 20'lik erkeklerle halı sahaya seni orada nasıl paspas gibi yeniyorlar. 18-27' arası gençlerle her şeyi yaşayıp seni vantuz gibi somüren kadınlarla cinsellikte kolay gelsin sana
18-27 yaşında erkek dış görünüş, cinsel güç, gençlik, enerji olarak senin efendidir, Tanrindir, tamam mı beyaz kıl, kadayıf spor
Büyüklerimi karıştırma senin kimlerin çocuğu olduğu belli sana iyilikte yaramaz onun bunun evladi
Böyle yaparsan buraya da soru sorma m. alll
Bu arada günde 3 4 atarım atıyorum da, sen bu yaşta fos çıkmışsın. 35 imde her gün yapıyorum günde 2 3
Soruyu sorma amacım dışında cevap verip üstüne ezik dediğin için tepki verdim. Yok spormus iki yıl önce bıraktım başlamamda. Sportif atletik seven kız gider 25 yaşındaki erkeğe. O spor salonunda 20-25'lik erkekler varken kim ne yapsın 28 yaş üstü kadayıf beni.
O eczaneden alınanlar var ya hiç kullanmadım çok şükür
Sen dediğimi yap bak kendine sadece tavsiyem bu
Macun, bal, pekmez, karışım bunların içinde de sildenafil sitra ya Viagra etken maddesi var. Bitkisel değiller göründükleri gibi
Etki etmez hiç fark görmedim
Kullanıyoraun yani bu bitkisel takviyeleri
Hayır hiç kullanmadım kullanmıyorum,
Dostum. Hayat kırkında başlar. Otuzlu yaşlar onun güzel hazirligidir. Inan ki kızlar olgun erkeklerden hoşlanır. Ümidini kaybetme
Offf boş konuşmayın ya. 30-40 yaşındasın sonra kızlar benden hoslansa ne yapayım killari kadayıf olduktan, beden yaşlandıktan sonra. İnsan bedebi bile genetik olarak 38 yıllık ömre planlıdır. Sonrası modern tip denilen Şeytan bilimi sayesinde uzatma. 18-27 en yüksek testosteron, en yüksek enerji, dinamiklihin olduğu yaştır. Kizkar olgun erkek sevmiyor gir imstagrama 18-27 yaşındaki erkekler belki s*ker diye nasıl acil açık yavsiyorlar. Parasını yemek için hoşlanıyor tskkidi yapıyorlar. Hedefleri belli gerçek hoşlandıkları 18-27 erkeklerle her zevki yasa, seviş, gez, coş sonra 28-40 arası erkekle evlen. Gençliğimde çıkmayan kadın bu yaştan sonra karşıma çıkmasın. Viagra, Cialis ile gelecek erkeklik gelmesin. Yaşlıyiz cesediz kardeşim kızlar ceset sevmiyor cesedin imkanlarını seviyor. Hadi şimdi naşşş
Abartma yahu 50 yaşında değilsin
50 yaşında erkekte cinsellik yaşamak için takviye kullanmak zorundadır 28 yaşında erkekte n hiçbir kadın 28 yaş üstü bir erkeği cinsellik ve yakışıklılık olarak arzulamaz sadece parasını yer. 18-27 yaş erkek gibi genç oldigu icin cinsel tensel çekim için yanaşmaz. Namuslu bir kadın sadece 20-27 yaş arası erkekle birlikte olur. Bu yaştan sonra bir kadın benimle sevgili oluyorsa escort evleniyorsa nikahlı escorttur.
Eskort git bu dünyanın sonu değil dostum
28 yaş üstü bir erkeğin doğasında cinsellik yoktur. 28 yaşında erkeğin şeyi takviyesiz kalkmaz yeteri kadar. Takciye ile seks yapavagima hiç yapmam daha iyi. Ben 20-27 yaş arası erkekler gibi hiçbir takviye kullanmadan gençlik gücü ile seks yapmak isterdim. Gençken bir sevgilim olur umuduyla gitmedim bu saatte kadar.
Bunu kim söyledi 28 yaşından sonra penis kalkmaz diye 60 yaşındaki adam 20 yaşındaki kızı yapıyor hiç bir ilaç almadan bilim çok gelişti artık bu kadar öldürme kendini
60 yaşında adam ezcane, aktarlardan takviye aldığı için 20 yaşında kızla oluyor olmasın. Ben gençlik doğal performansım ile bunu yaşamak istiyordum takviye ile yasayavaksam yaşamayım daha iyi. Ezcane, aktar gibi dünyanın en kötü en zararlı insanları olmasa o 60 yaşında yaşayan ceset yapabilir miydi o işi
60 yaşındaki adam bir şey kullanmadan birlikte oluyor istisnalar kaideyi bozmaz
60 yaşındaki adamın 20 yaşındaki kızla olurken takviye kullanmadan yaptığına inanıyor musun gerçekten.
Sen kullandığına inanıyor musun gerçekten
Kullanıyor tabii kardeşim. Beden yaşlanıyor, kıllar beyazliyor enerji azalıyor bir cinsel fonksiyonlar mı aynı kalıyor. Yaşlandıkça kandaki nitrik oksit seviyesi azalır 40 yaşında dan sonra yarilara iner hatta buna bağl şekilde damarlar yaşlanır iyi bir ereksiyon için sanat yani kan akışı en önemli faktör, yaşlandıkça sinir hücreleri olumsuz etkilenir ve penis sinir hucrekerinin en yoğun olduğu bölgelerden biridir. Yaşlan birlikte kandaki testosteron hormonu azalır buna bağlı uyarılma ereksiyon kalitesi giderek azalır. Daha bin tane sebep sayarım vücuttaki bütün yaşlanma belirtileri cinsel fonksiyonları etkiler kardeşim. 28 yas sonrası rezillik kardeşim.
Modern tıp ve ilaç sektörü denilen cehennemlikler ilaçlar, tedaviler buldu diye biyolojik gerçekler değişmiyor. 28 sen somra cinsel güç bayır aşağı 40 da bülbül ötmez. Ezcane, aktar denilen kötülük yuvaları her sokakta olduğu için insanlar takviye alıp kotariyor tabii bütün eczacılar, aktarlar, ürologlar insan doğasını bozduğu için cehenneme gidecekler zaten.
Senin bu anlattıkların istisna şeyler 60 yaşlarında olup kullanmayan çok insanlar var cennet cehennem olayına da girersek hiç çıkamayız cennet cehennem hepsi masal cehennem denilen yer Kudüs'te adı gehinom ortasında lav var oraya suç işleyen insanları atıyorlar oradan gelme mitolojik hikaye hepsi
Cehennemi metafor olarak söyledim öyle pek inançlı olduğum söylenemez. Eczacılar, ürologlar, aktarlarin kötü ve dünyanın dengesinin bozan insanlar olduğunu vurgulamak için. Yani cennet varsa bir eczaci, ürolog giremez mantiken. 60 yaşında adamın nitrik oksit seviyesi bitme noktasına geldiği için takviyesiz yeteri kadar ereksiyon olamaz. Bu arada günümüzde sözde bitkisel diye satılan takviyelerin hiçbiri bitkisel değil macun, pekmez, bilmem ne kürü hepsinin içine Viagra etken maddesi nitrik oksit katılır.
Anladım
Her şey gönlünce olsun kafana takma aşk ve sevgiyle yaparsan daha iyi olur senin için
Ezikliği kabul ederek başlayabilirsin
Ezigim zaten orası kesin. Bu duygu ile nasıl başa çıkabilirim diye açtım bu soruyu.
Ben de öyle olduğum için bilmiyorum
olmaması daha iyi
Evet en enerjik, en güçlü, en dinç, ilah gibi olunan yaşlarda hiçbir yaşanmamışlik ot gibi 30 yasa dayanmak çok iyi!!!
kabullen
Gençsin tabii kabullen de ek kolay senin için.
Aranızda iki yas var saka mısın 😂
@_MsHermioneGranger_ 26 genç 28 yaşlı. Erkekler için böyle en azından.
Arkadasım biyolojik yaş farklı bu kendine nasıl baktığınla alakalı
@_MsHermioneGranger_ kendine bakmak falan hikaye 25-26 yaşında erkek isterse her gün fast food yesin, sigara içsin, alkol alsın yinede 28 yaşında erkekten daha genç görünür yüzü ve cinsel gücü 28 yaşında erkekten yine yüksek olur.
benim yas 23 lan
@tommysky ne güzel işte gençsin tadını çıkar hocam
Abartmasan mı?
Ne yapayım yani çıkarcı veya nekrofili kadınlar bu saatten sonra beni ister ben de onları istemiyorum.
Kafanda kuruyorsun
Hayır kadınlar fiziksel ve cinsel olarak sadece 18-27 yaş arası erkekleri arzularlar çıkar için 28 yaş üstü erkekleri arzuluyor gibi yaparlar.
Böyle bir kadın ve onun doğuracağı p** için ömür boyu çalışıp para kazanacak kadar enayi değilim. 18-27 arası çıksa başımın üstünde yeri vardı.
Bu yasa kadar neden sevgilin olmadı?
Reddedildim. Buluştuğum kısa süreli flortlestigim kızlar oldu ama sevgililge evrilmedi
Bakış açın çok sığ dostum bu sana sadece zarar verir
Hayır ne yapayım yani kart olduğum halde kendimi genç gibi mı kandirayim. Hayatında hiç 28 yaş ve üstü erkegi görüp tiksinme hariç dış görünüşünden hoşlandığın oldu mu
44 yaşında ki adama hayranlık duydum çünkü hem yasından küçük gösteriyor hem de karizmaydı
Midem bulanmadi mı cildinden vücudundan adamın
Bulanmadı
Anladım ilginçmiş