28 yaşında, yaşlı bakir bir erkeğim. Bu acıyla nasıl başa çıkabilirim?

Arkadaşlar baştan söyleyeyim bana kızlarla nasıl ilişki kuracağım ile ilgili bir tavsiye beklemiyorum. 28 yaş demek gençliğin bittiği yaş demek. Bu yasa kadar olmadıysa bu yaştan sonra hiç olmasin. Ben bu başarısız, doğaya aykırı ezik durumla nasıl başa çıkabileceğimi soruyorum. Bu yaştan sonra kız arkadaşımın olması bir şey hitap etmiyor çünkü ben sevgilim olmadığı için değil "genç bir erkekken sevgilim olmadığı için" acı çekiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kadın nekrofili değilse 28 yaşında bir erkeği neden beğensin midesi almaz arkadaşlar.
28 yaşında, yaşlı bakir bir erkeğim. Bu acıyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla