Sevgilimle sadece yüzeysel sevişmeler yaşıyoruz, ilişki yaşadıktan sonra pişman oluyor. Ne yapmalıyım?

Sevgilimle sadece yüzeysel sevişmeler yaşıyoruz herhangi bir birliktelik içine girme gibi durumlar olmuyor. Fakat sorun şu sevgilim her yapmamızdan sonra ben gidince ağlıyormuş sebebide ailesiyle konuştuktan sonra kendini suçlu hissediyormus çünkü ailesi bu konuda kendisine aşırı guveniyormus ve benim kızım böyle şeyler asla yapmaz diyorlarmış. Sevgilimde bu konudan sürekli ağladığı için psikologa gitmeye karar vermiş ben istersen bundan sonra böyle şeyler yapmayalım dedim fakat yaparız diyor çünkü bunu bende istiyorum diyor. Ama ailesiyle konuştuktan sonra (görüntülü ya da telefon üstünden) ağlama moduna giriyor. Tavsiyeleriniz nedir nasıl bir yol izlemeliyim sizce? Neden böyle oluyor? Ve ileri hiçbir şey yapmadigimiz halde neden böyle? Her gün ağlıyor bu konu için.
Sevgilimle sadece yüzeysel sevişmeler yaşıyoruz, ilişki yaşadıktan sonra pişman oluyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla