Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar birbirimizi seviyoruz ve ciddi bi ilişkimiz var
Uzak mesafe ilişkisindeyiz de gerçekten ilk başlar anlayışla karşılıyordum her gece her gece sıkılmaya başladım dile getirip soğutmakta istemiyorum ne yapabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
https://voca.ro/129bheV4ymWi
Teşekkür ederim ☺️
Ama seksting değil yüzeysel konuşuyor bu arada sıkıyor bir yerden sonra her gece aynı konuşmalar aynı muhabbetler seviyorum da kırmak da istemiyorum
https://voca.ro/13L6Pt56Sx3n
Göz ardı edilmeyecek bir durum olabilir fakat sıkıyor yani bu da gerçek bir şey aynı muhabbetleri çok sıkıyor
https://voca.ro/1iyhcD2dJHS9
😂😂 çok garip bi kişiliksin sen ya teşekkür ediyorum tüm tavsiyelerin için ama uygulamam heralde
https://voca.ro/1jVW1t2S5Iou
😂ne alakası var
Ne bu ego yani😂
https://voca.ro/1a2izqOZbZM3
Tamam da kasma kendini bu kadar yani gerek yok
Konuyu degıstırsekmı yaz.. Anlar herhalde.. Bu konuları sureklı konusmak insana kendini degersız hissettirir, kullanılıyorum hissine kaptırır.
Evet ya seviyorum kırmak da istemiyorum
Bazı durumlarda cızgı asıldıgında insan bıraz sert yapmalı.. Nazın gecıyor dur herhalde.. Aksi takdirde ona ben napıyorum ya kendime cekı duzen vereyım karsımdakı sevdıgım kadın diye dusunduremezsın... Bıraz sert olmak iyidir bu mevzularda
Seksting değil bu arada yüzeysel konuşuyor
Her neyse iste bu sadece cınsellık olmak zorunda degıl mesela insanın konusmak istemediği mevzular olabılır.. Karsı taraf ısrarla sureklı bu mevzuları acıyorsa ona bir gıdım ters yapmak gerekiyor kalp kırmadan orada ince bir nuans var ıyı ayarlamak lazım.. Hee sen sureklı konusmak istemiyorsun dıye sana trıp atacaksada Burak atsın.. Yarın oburgub evlendıgındede hergun seksmı isteyecek. İnsan bıraz iradeli olmalı ya.
İnsanın sevdıgıyle konusacak o kadar konusu olur ki konu konuyu acmalı tabıı uyumluysanız
Güzel motive ettin çok sağol
Bişey değil.. Bana da ıyı geliyor insanlara yardımcı olabilmek kendı dertlerimi unutuyorum ıyı geceler
İyi geceler
Merhaba, sürekli konuşulmasından rahatsız olman çok normal, her gece cinsel amaçlı konuşmak, ilişkini sorgulatir
Bence söyle çünkü genel olarak ondan soğumaya başlıyacaksın
Söylersem soğur çekinir bir daha bu muhabbetleri açmaz diye korkuyorum aslında ama her gece sıktı artık
Bence söyle biraz ipleri eline al zamanla dengeyi sağlarsınız
Seksting değil bu arada yüzeysel konuşuyor
Ooo o zaman çok sıkıntı
Neden
Düzeltilmesi zor çünkü
Ne konuda
Saygılı olmalı zorlamamalı seni kaybetmek istemiyo ise
İstemiyorsan söyle sende yani ne var bunda soğuyacak
Bunu yaşamak varken muhabbetine ne gerek olduğunu anlamıyorum.
Her gece de saçma be usta, tamam olur ama her gece Her gece olmaz
Ne yapmalıyım
Bunu söyle bence her gece yapmayalım diyebilirsin, tabi kırmadan, yani hayatım her gece yapmak zor oluyo işte bizimkiler duyar falan de
Ya öyle şeyler değil yüzeysel konuşma bu seksting değil
Ben seksting yapabilecek karar yüz vermiyorum yüzeysel konuşuyor
Bunun içinde duyarlar diyebilirsin, işte annem bazen ben dinliyo falan diyebilirsin
Bence hafta da 1 kere yapmayı dene sexting hem sen rahatla hem o, sonra belki o konuşmalar kesilirc
Hayır yapmam maalesef
daha sen çok duyarsın o muhabbetleri bu gidişle msksmd
Konusmayi keswbilirsn
Hergece mallik ya ne saçma
Hayır demeyi dur demeyi bilirsen mutlu olursun
yapamayinca diline vurmus
Çokmu uzak arannız yani buluşun
açık açık söyle
O zaman direkt şöyle rahatsizligini
Seni sevmiyor yüce efendim
engel at
Ciddi ilişkisi olan birine nasıl engel atsın kız?
Dile getir
Ayril artik nence
Gönder gitsin