Bizimkisi bir sanal hikayesi.. Bunun sebebi nedir?

Bir senedir konuşuyoruz seksting yapıyodukta öyle öyle çekildik bağlandık birbirimize. Ondan büyüğüm 5 yaş kadarsjdjdj o 21 ben 26.
Uzak mesafedeyizde. Bir ay önce büyük kavga edip iletişimi kestik onu çok sinirlendirdim beni engelledi. Üç hafta sonrada bana bahaneyle yazdı oralı olmadım olgun davrnaıp cevap verdim. Yılbaşı gecesi beni aradı açmadım niye aradın diye iki saat sonra yazdım ona.. cevap vermeyip rehberine ekledi beni tekrar. Daha sonrada yazmadı. Seksting için demeyin iletişiödeykende konuşmuyoduk ki onunla o tür şeyleri. Baymıştı çünkü. Sizce sebebi ne
Bizimkisi bir sanal hikayesi.. Bunun sebebi nedir?
Cevapla