İlk tanışmada cinsellik yaşamak istemediğimi belirtiyorum, karşımdaki kendini geri çekiyor. Ben haklı mıyım?

Bu döngüden sıkıldım. Direk kaçıyorum ya da onlar kaçıyor.

İlk tanışmada cinsellik yaşamak istemediğimi belirtiyorum, karşımdaki kendini geri çekiyor. Ben haklı mıyım?
Cevapla