Manitam var ama hala eski takıldığım çocukla buluşuyoruz. Hata mı ediyorum?

manitam var ama hala eski takildigim cocukla bulusuyorux ve aramizda temas oluyor yukseliyoruz birbirimize napcammm
Manitam var ama hala eski takıldığım çocukla buluşuyoruz. Hata mı ediyorum?
Cevapla