Evliliğimin 2. ayında kaynanam bize geldi ve 15 gündür bizde. Ne yapacağım?

yeni evliyim ve maalesef durum bu geleceğini bile son iki gün kala öğrendim ve ne zaman gideceğini dahi bilemiyorum insan en azından demek mi 5 10 gün kalmaya geliyorum müsait misiniz evim 1+1 popo kadar bişey yeni evliyim ve evden onlıne olarak çalışıyorum. bu süreçte kocamla 2 kere alel acele üstten ilişkiye girdik o da annesi dışarıya çıkmıştı yarım saat içinde oldu her şey.. şu an herşeyden herkesten nefret ediyorum özel hayatım yok evimde istediğim gibi davranamıyorum, giyinemiyorum.. bunu eşime defalarca da belirtmeme rağmen böyle devam ediyor. tamam saygımdan dolayı kaynanama yansıtmıyorum ama psikolojim bozuldu ve ne yapacağımı bilmiyorum.. bu süreç biraz daha uzarsa boşanmayı bile düşünüyorum.. sorun bende mi akıl verin lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
güncelleme= bugün 30 gün oldu ve hala da kalmaya niyetli benim annem geldi 3 gün bile zor kaldı annesine üslupla söyledi ama anlamıyo sanırım.. kayınbabam geldi gitti hala aynı bu haftasonu da gitmezse ben ailemin evine gidiyorum arkadaşlar :)
Evliliğimin 2. ayında kaynanam bize geldi ve 15 gündür bizde. Ne yapacağım?
Cevapla