Bazı erkekler neden bu kadar kötü, ona aldığım nevresimin üzerinde başkası ile olacak kadar?

2018 de bir ilişkim vardı hep ayrıl barış halinde geçti ama hiç birzaman tam bir ilişki olmadı ama hiç muhabbette kopmadı çok uzaktık birbirimize mesafe olarak sonra yakın olduk birlikte kaldık güzeldi her şey sonra yine olmadı yolları ayırdık sonra tekrar arkadaşça görüşmek için sözleştik yeni eve çıkmıştı 2020 ya da 2021 yılıydı ilk evine gideceğim diye eli boş gitmek istemedim dershaneye gittiğim zamanlar ailemden harçlık alıyordum ozaman iyi bir paraya en iyi nevresim takımı aldım ve gerçekten ozamaba göre pahalıydı takside böldüm iyisini aldım hediye ettim neyse sonra hiçbirzaman ilişkimiz olmadı onun bir yıllık ilişkisi oldu azonce yine yazdı güzelce konuştuk düşmanca konuşmadım hala beni arzuladığını söyledi istedini yumusadim konusuyorduk bana fotoğraf attı hala ona aldığım nevresim ama sonra anladım sevgilisiyle o nevresim de yatmıştı sevişmisti inkar etti kavga ettik bana hala diyor ki sexs konuşalım benim son kere sonra söz engelle ömür boyu hayatindan cikcam dayanamadim küfür etsem faydasızdi direk engelledim her yerden ama çok ağrıma gitti hemde çok

Bazı erkekler neden bu kadar kötü, ona aldığım nevresimin üzerinde başkası ile olacak kadar?
Cevapla