Erkek arkadaşım ona yakınlaşmadığım için kavga çıkartıyor. Ne yapmalıyım?

Bize gelmek istedi teyzemle birlikte yaşıyorum normalde o gün teyzem evde değildi Bende tamam gel dedim. Yemek yedik sonra ufak tefek yakınlaşmalar oldu sonra bıraktım onu içeri gittim zaten regliydim. Ben hatta onu bile istemiyorum aslında. evde rahat durmasını istiyorum biraz ama yakınlaşmak istiyor. Neyse sonra yanıma geldi beş karış surat. Neymiş o erkekmiş istemiyorsam neden öpüşüne karşılık veriyormuşum çok gurur kırıcıymış onu o şekilde bırakmam. Niye devamını getirmiyormuşum. Erkek duramazmış. Sırf b*şalmadı diye yaptığına bak ya dedim böyle yapacaksan çık git bu evden sonunu getirmek zorunda değilim dedim. 2 kere git dedim hatta. Gitmedi. fevrilikle nasıl böyle ağır konuşmuşmuşum. Senin yaptığın ne oluyor çok seviyorsun ya beni dedim. Sonra seni sevmesem bu evden çıkıp giderdim niye duruyorum , gidemiyorum işte bana git dedin ya nasıl söyledin aramızda ki bu kadar basit mi eğleniyor muyuz sanki bu ne demek dedi. Geldi sarıldı öptü. Kahve içmeye çıktık sonra ama sinirim de moralim de iyice bozuldu.
Erkek arkadaşım ona yakınlaşmadığım için kavga çıkartıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla