Birini görür görmez onunla bir birliktelik yaşayacağınızı hissettiniz mi?

2 hafta önce bir barda birini gördüm enerjisi her şeyi o kadar iyiydi ki. Arkadaşlarıyla beraberdi ben de öyleydim. Ben bunu izlerken o da bana bakmaya başladı güldüm döndüm önüme. Ama bu zamana kadar hiç böyle bir şey hissetmemiştim. Görür görmez sanki beraber olacağız gibi hissettim. Aynı bara cuma günü gittim yine oradaydı aslında orada çalışıyormuş yine aynı bakışmalar, konuştum ben de hemşehri çıktık. İsmini sordum sonra direkt istek attım o da mesaj attı konuşuyoruz şu an. Yani bu his yanıltıcı mı sizce hiç başınıza geldi mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sizin beyniniz sadece cinselliğe mi basıyor birliktelik derken ilişki sevgililik olarak sordum gelen cevaplara bak bari açıklamayı okuyun
Birini görür görmez onunla bir birliktelik yaşayacağınızı hissettiniz mi?
Cevapla