Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sizin beyniniz sadece cinselliğe mi basıyor birliktelik derken ilişki sevgililik olarak sordum gelen cevaplara bak bari açıklamayı okuyun
2 hafta önce bir barda birini gördüm enerjisi her şeyi o kadar iyiydi ki. Arkadaşlarıyla beraberdi ben de öyleydim. Ben bunu izlerken o da bana bakmaya başladı güldüm döndüm önüme. Ama bu zamana kadar hiç böyle bir şey hissetmemiştim. Görür görmez sanki beraber olacağız gibi hissettim. Aynı bara cuma günü gittim yine oradaydı aslında orada çalışıyormuş yine aynı bakışmalar, konuştum ben de hemşehri çıktık. İsmini sordum sonra direkt istek attım o da mesaj attı konuşuyoruz şu an. Yani bu his yanıltıcı mı sizce hiç başınıza geldi mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Nereli ki? bazı kişilerin aurası çok yüksek olur. fotolarda görürsün ıy bu ne dersin ama fotograflar aurayı asla yansıtmıyor
Manisalı ben de oralıyım doğum günümüz bile aynı çıktı ve daha önceden tanıyor gibiyiz birbirimizi. Daha öncesinde de uzun ilişkilerim olmuştu ama hiç böyle hissetmedim. Burada birçok kişi olayı cinselliğe vurmuş aramızda öyle bir şey de yaşanmadı.
cinsellik için bu hıs emin ol seninle ilişkiye girmek için barda çalıyor evlimi bekar mı kesinlikle sevgilisi vardır ama sen bilirsin keyfine bak
Ne alaka abi 1 aydır çalışıyormuş zaten yakında da çıkacakmış benden 1 yaş büyük üni öğrencisi. Her şeyi cinselliğe bağlamayı bırakın artık
ben dedim yarın bir gün yazarsın buraya bir kaç kere cinselik yaçadım ulaşamıyorum diye unutma yazarsan bana da yaz bileyim. sonra erkekler hep kafanız cinseliğe basıyor dersin.
zaten begendıysem yataga atmak ıcın konusurum o yuzden normal
Geldi başıma benim
24 yaşındayım uzun ilişkiler de yaşamadım ama hiç böyle olmamıştı. Nasıl sonuçlandı peki senin
Eklesen özelden yazsam, yorumda anlatmak istemem.
Aynen hemşeri çıkmanız da bi mesaj belli ki 😅
toprak toprağı gurbette.. olayı mı : )
barista mı bu
Hayır yeni işe girmiş garson olarak ama çıkacak yakında
hissettim ve yaşadım
Nasıl sonuçlandı peki
keyifliydi çünkü karşılıklı bi çekim vardı bu yüzden çok anlamlıydı
Ben cinsel bir şey istemiyorum ama sadece sizinki böyle miydi
ikisi de vardı bizde
sun göçe öyle oldu ve yasadik
seni badelemeye çalışıyor bence kaç
Niyetin o değilse hissetmezsin
Hayır
Oldu ve yattık ilk günden
Evet ama platonik
Neddn olnasin anlatyina gibi bidaki bulusma da bile olabilir
Yat o zaman ilk olmazsin
Ne diyorsun dayı sen sevgililik olarak soruyorum
Ya bar da ne sevgilisi iki muhabbet sonrasi belli kime ne anlatiyon iki icecen sonra verecen aaaa ben boyle sey yapmazdim diyip devam edecen
Hiç de öyle bir şey yaşanmadı birbirimizi tanıdıkça sanki daha önceden tanıyormuşuz gibi hissediyoruz ikimiz de. Cinsellik de yaşamadık
Tabi ilki salladi ikinciye sapladi 😂