Cinsel Yaşam Cinsellik için en keyifli gün cuma gecesi mi cumartesi gecesi mi sizce? Görüncekadamlar Takip Et Yoda Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl Güncell Cinsellik için en keyifli gün cuma gecesi mi cumartesi gecesi mi sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı. gece olur 1 0 Yorumla
Eleştir Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Bence cumartesi cuma haftanın yorgunluğu filan, ama cumartesi hem yarın pazar hem yorgun değilsin. 1 1 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmm bence de sabaha kadar yap öğlene kadar yat😎 Yorumla
Zeus_34 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Salı olmuyor mu 1 1 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Olsun seni mi kıracağız😄 Yorumla
Yellowtulip Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Günlerle ne alaka 2 5 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Önemli ertesi gün iş olmaması geç saatlere kadar yapıp geç kalkabilirsin Yorumla Yellowtulip +1 yıl Heee anladım tamam Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Agshdhhd sen ne anladın Yorumla Yellowtulip +1 yıl Hiçbir şey bu yüzden sordum Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmm ok Yorumla
Luna44 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı. Cumaaa 1 1 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Ağzının tadını biliyorsun😎 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Fark etmez 1 123 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Sanki bazı günler farklı ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hafta içi haklısın cuma ve cumartesi aynı Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yanii ertesi gün iş yok. Evli misin? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evliyim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl O zaman bu sorunun en iyi cevabını sen bilirsin. Kaç yıllık evlisin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 6 ay Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Allah mutlu bir evlilik nasip olsun Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl İlk yıl gün farketmez tabi::)) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Gerçekten eviliğin ilk 6 ay her gün iddaaları doğru mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Değil abartılı ilk 2-3 ay istesen bile yoruyor yapamıyorsun Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Haftada 3-4 o zaman. İki taraf da çalışıyorsa yorabilir tabi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 3 ideal Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yaşlar kaç Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Başlarda 3 az yaaa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben 25 eşim 27 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Sen de çalışıyor musun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayır Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl İlk 6 ay 3 az ama sonra 3 olur da Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Çocuk düşüncesi var mı Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hangi taraf az yapmak istiyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çok erken Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Bir erkeği haftads 3 e ikna edebiliyorsan tebrik ederim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 3 yeter ya gelip de daha fazla istemiyor beni kocamdan şüpheye düşürme Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Belki o öyledir. Eski sevgilimle evlenirsek 8 ay eve kapanalım planları yapıyorduk😅. Evlilik öncesi bir şeyler yaşandı mı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Biraz Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Bozmadan önsevişme diyelim o zaman Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Onun gibi Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl O zaaman da mı öyleydi. Her gün istemez miydi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman çok fırsatımız olmuyordu olunca istiyordu Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Polis mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yoo değil neden öyle düşündün Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yoğun çalışıyorlar yaa belki onda diye düşündüm Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Ne iş yapıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mühendis Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Seni neden uyku tutmadı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Eşim işte ben de oturuyorum Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmm gece vardiyası haftada 3 normal o zaman Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl İstanbul mu? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İstanbul Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Beşiktaş? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karşısı Kadıköy Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmm güzel semt. Boyun kaç Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 1.67 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Kilo saç rengi? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 49 kilo siyah saç Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Woooow düz mü Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saçları mı diyorsun saçlarım düz Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmm sen baya bayaaa güzelsin desene Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Gizli cevap yazmasan iyiydi merak ettim😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gizliden çıkmam da çıksam da profil fotoğrafım yok zaten yine de çıkmam Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yaaa acayip merak ettim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Gizli yazılmasının kötü yanı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çok merak edecek ne var bu kadar Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Tarifteki kadını hayal ettim benziyor musun diye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım yapacak bir şeyim yok Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Gizeme devam diyorsun. Benim pp kötü mü sence? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Güneşlenen fotoğraf koyma sebebini anlamadım Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Beğenmedin yaniii Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne iyi ne kötü Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmmm uykun gelmedi mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gelmedi Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Sabahçısın desene. Uyuyan güzel değilsin🤷♂️ Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yüzün güzel mi Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Sence erkekde boy kilo nasıl olmalı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben yüzümü beğenirim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yuvarlak hatlı mı yüzün Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boy 1.70 - 1.80 arası olmalı fit vücut olmalı kilo orantılı Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl 185 90 kg kilo biraz fazla değil mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boy çok uzun kilo o boya göre çok şişman göstermiyor gibi geliyor Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl 185 ort artık yaa. Sakal mı sakalsız mı? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sakalsız Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 185 bana göre uzun Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Sende bayaaa uzunsun birde topuklu giysen Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Günlük olarak düz ayakkabı giyiyorum topuklu sadece özel günlerde Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hep İstanbul'da mı yaşadın Ankara'ya geldin mi hiç Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hep İstanbul'da yaşadım Ankara 'ya ziyaret için gittim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Sevdin mi Ankaramızı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Her yeri görmedim gördüğüm yerler güzeldi buradaki gibi kalabalık yok Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Gerçekten güzel şehir. Aşk evliliği mi yaptın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aşk evliliği üniversitede tanıştık Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Wooow sende mühendissin. Çalıştın mı hiö Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben mühendis değilim iktisat okudum şimdi yüksek lisans yapıyorum Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Meslektaş sayılırız iü mü Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Üniversite bende kalsın Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Ok çalışmayı düşünüyor musun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Akademi istiyorum Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hımmm böyle güzel akademisyenden ders almak için üniversiteye yeniden başlanır😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😀 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Haber ver hangi üni işletmeyi tekrar okuyayım Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yaşın kaçtı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 25 yaşındayım Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Dersten çok sana odaklanırsam kızmak yok😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Derste dersten başka şey ile ilgilenilmez 😄 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Hoca çoook güzelse benim suçum ne hocammm😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Vizeleri finalleri geçemezsin 😀 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Bilerek kalırım zaten geçmek isteyen kim tüm derslere girerim😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Başarı eğrin düşer yapma Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl 2. Üni bu başarı kimin umrumda ben böyle akademisyen bulmuşummm🙈 Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Anonim instan var mı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anonim yok Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Açsana muhabbetin çok keyifli yaaa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şu an konuşuyoruz Instagram isteme Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Yaa kaybolup gideceksin sonra. Orjinali istemedimki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Fake yok zaten Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Tüh yaa sadece bu gece sohber edebileceğiz desene Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Her zaman bu kadar geniş zaman bulamam da Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Olsun gizli olunca bir daha bulamayacağım uzun şart değilki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Buradan yazarsın tekrar Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Normalde hiç vaktin olmuyor mu güzelim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Okul tez yoğunluğum var Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Allah kolaylık versin. Uyumuşum Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl İsmin ne? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pınar Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Bende Kaan çok memnun oldum. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Naber güzel kadın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İyiyim sen nasılsın Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl İyidir cumartesi gecesi tembelliği yapıyorum. Sen napıyorsun? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kitap okuyorum Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Bugün de mi gece geç saatlere kadar burdasın + kitabın ismi ne Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kitap: Umberto Eco - Yorum ve Aşırı YorumBugün geç saatlere kadar burada değilim hem bugün eşim de evde birazdan kitabı bırakırım onunla ilgilenirim Yorumla Görüncekadamlar +1 yıl Kutsal Cumartesi diyorsun😄 kolay gelsin. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
gece olur
Bence cumartesi cuma haftanın yorgunluğu filan, ama cumartesi hem yarın pazar hem yorgun değilsin.
Hımmm bence de sabaha kadar yap öğlene kadar yat😎
Salı olmuyor mu
Olsun seni mi kıracağız😄
Günlerle ne alaka
Önemli ertesi gün iş olmaması geç saatlere kadar yapıp geç kalkabilirsin
Heee anladım tamam
Agshdhhd sen ne anladın
Hiçbir şey bu yüzden sordum
Hımmm ok
Cumaaa
Ağzının tadını biliyorsun😎
Fark etmez
Sanki bazı günler farklı ya
Hafta içi haklısın cuma ve cumartesi aynı
Yanii ertesi gün iş yok. Evli misin?
Evliyim
O zaman bu sorunun en iyi cevabını sen bilirsin. Kaç yıllık evlisin
6 ay
Allah mutlu bir evlilik nasip olsun
İlk yıl gün farketmez tabi::))
Teşekkür ederim
Gerçekten eviliğin ilk 6 ay her gün iddaaları doğru mu
Değil abartılı ilk 2-3 ay istesen bile yoruyor yapamıyorsun
Haftada 3-4 o zaman. İki taraf da çalışıyorsa yorabilir tabi
3 ideal
Yaşlar kaç
Başlarda 3 az yaaa
Ben 25 eşim 27
Sen de çalışıyor musun
Hayır
İlk 6 ay 3 az ama sonra 3 olur da
Çocuk düşüncesi var mı
Hangi taraf az yapmak istiyor
Çok erken
Bir erkeği haftads 3 e ikna edebiliyorsan tebrik ederim
3 yeter ya gelip de daha fazla istemiyor beni kocamdan şüpheye düşürme
Belki o öyledir. Eski sevgilimle evlenirsek 8 ay eve kapanalım planları yapıyorduk😅. Evlilik öncesi bir şeyler yaşandı mı
Biraz
Bozmadan önsevişme diyelim o zaman
Onun gibi
O zaaman da mı öyleydi. Her gün istemez miydi
O zaman çok fırsatımız olmuyordu olunca istiyordu
Polis mi
Yoo değil neden öyle düşündün
Yoğun çalışıyorlar yaa belki onda diye düşündüm
Ne iş yapıyor
Mühendis
Seni neden uyku tutmadı
Eşim işte ben de oturuyorum
Hımmm gece vardiyası haftada 3 normal o zaman
İstanbul mu?
İstanbul
Beşiktaş?
Karşısı Kadıköy
Hımmm güzel semt. Boyun kaç
1.67
Kilo saç rengi?
49 kilo siyah saç
Woooow düz mü
Saçları mı diyorsun saçlarım düz
Hımmm sen baya bayaaa güzelsin desene
Gizli cevap yazmasan iyiydi merak ettim😄
Gizliden çıkmam da çıksam da profil fotoğrafım yok zaten yine de çıkmam
Yaaa acayip merak ettim
Gizli yazılmasının kötü yanı
Çok merak edecek ne var bu kadar
Tarifteki kadını hayal ettim benziyor musun diye
Anladım yapacak bir şeyim yok
Gizeme devam diyorsun. Benim pp kötü mü sence?
Güneşlenen fotoğraf koyma sebebini anlamadım
Beğenmedin yaniii
Ne iyi ne kötü
Hımmmm uykun gelmedi mi
Gelmedi
Sabahçısın desene. Uyuyan güzel değilsin🤷♂️
Yüzün güzel mi
Sence erkekde boy kilo nasıl olmalı
Ben yüzümü beğenirim
Yuvarlak hatlı mı yüzün
Boy 1.70 - 1.80 arası olmalı fit vücut olmalı kilo orantılı
185 90 kg kilo biraz fazla değil mi
Boy çok uzun kilo o boya göre çok şişman göstermiyor gibi geliyor
185 ort artık yaa. Sakal mı sakalsız mı?
Sakalsız
185 bana göre uzun
Sende bayaaa uzunsun birde topuklu giysen
Günlük olarak düz ayakkabı giyiyorum topuklu sadece özel günlerde
Hep İstanbul'da mı yaşadın Ankara'ya geldin mi hiç
Hep İstanbul'da yaşadım Ankara 'ya ziyaret için gittim
Sevdin mi Ankaramızı
Her yeri görmedim gördüğüm yerler güzeldi buradaki gibi kalabalık yok
Gerçekten güzel şehir. Aşk evliliği mi yaptın
Aşk evliliği üniversitede tanıştık
Wooow sende mühendissin. Çalıştın mı hiö
Ben mühendis değilim iktisat okudum şimdi yüksek lisans yapıyorum
Meslektaş sayılırız iü mü
Üniversite bende kalsın
Ok çalışmayı düşünüyor musun
Akademi istiyorum
Hımmm böyle güzel akademisyenden ders almak için üniversiteye yeniden başlanır😄
😀
Haber ver hangi üni işletmeyi tekrar okuyayım
Yaşın kaçtı
25 yaşındayım
Dersten çok sana odaklanırsam kızmak yok😄
Derste dersten başka şey ile ilgilenilmez 😄
Hoca çoook güzelse benim suçum ne hocammm😄
Vizeleri finalleri geçemezsin 😀
Bilerek kalırım zaten geçmek isteyen kim tüm derslere girerim😄
Başarı eğrin düşer yapma
2. Üni bu başarı kimin umrumda ben böyle akademisyen bulmuşummm🙈
Anonim instan var mı
Anonim yok
Açsana muhabbetin çok keyifli yaaa
Şu an konuşuyoruz Instagram isteme
Yaa kaybolup gideceksin sonra. Orjinali istemedimki
Fake yok zaten
Tüh yaa sadece bu gece sohber edebileceğiz desene
Her zaman bu kadar geniş zaman bulamam da
Olsun gizli olunca bir daha bulamayacağım uzun şart değilki
Buradan yazarsın tekrar
Normalde hiç vaktin olmuyor mu güzelim
Okul tez yoğunluğum var
Allah kolaylık versin. Uyumuşum
İsmin ne?
Pınar
Bende Kaan çok memnun oldum.
Rica ederim
Naber güzel kadın
İyiyim sen nasılsın
İyidir cumartesi gecesi tembelliği yapıyorum. Sen napıyorsun?
Kitap okuyorum
Bugün de mi gece geç saatlere kadar burdasın + kitabın ismi ne
Kitap: Umberto Eco - Yorum ve Aşırı Yorum
Bugün geç saatlere kadar burada değilim hem bugün eşim de evde birazdan kitabı bırakırım onunla ilgilenirim
Kutsal Cumartesi diyorsun😄 kolay gelsin.
Çıkmaz ayın son günü
Her gece
Pazartesi