Bakireyim bu yüzden kimse ilişkiye girmek istemiyor ne yapmalıyım?

Ben artık ilişki yaşamak istiyorum ama kimse istemiyor ya da isteyenlerde birdaha görüşmeyelim diyor

Bakireyim bu yüzden kimse ilişkiye girmek istemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla