İki hafta önce yazıp beni arzuladığını söyledi. Şimdi bir sürü bahane üretiyor, neden buluşmuyor olabilir?

2 hafta önce yazdı. Beni ne kadar çok arzuladığını falan söyledi. Benim olmanı çok istiyorum vs dedi. ( Bu arada daha önce yakılaştık ama seks yapmadık) Kendisi İngiltere’de her yazdığında hayatımda biri olup olmadığını sordu. Aralık’ta gelicem bekle ben gelene kadar sevgili yapma dedi. Geldi şimdi yok hastaymış, ev boş değilmiş vs bir sürü bahane. Buluşmuyor benle. İstese otel ayarlar en kötü. Neden buluşmuyor olabilir?

İki hafta önce yazıp beni arzuladığını söyledi. Şimdi bir sürü bahane üretiyor, neden buluşmuyor olabilir?
Cevapla