Bir kadın olarak eril hislerimin fazla olmasi kötü mü?

erkek popi sinden hoşlanmak ve oynamayı istemek kötümü neden zevk aldığı halde bunu erkeklik gurur meselesi yaparlar anlamıyorum. karşılıklı sinirsiz olmak varken.

Bir kadın olarak eril hislerimin fazla olmasi kötü mü?
Cevapla