Fiziğimden utandığım için sevgilimle yakınlaşamıyorum, saçma mı düşünüyorum?

fiziğimden utanıyorum belim kalın göbeğim var bacaklarım ince kalçam falan büyük ama kollarım falan da kalın. normal kilodayım, daha fazla zayıflarsam çökerim fazla bi kilom yok yani ama kendimden utandığım için sevgilimle sevişemiyoruz. onun fiziği çok iyi kaslı falan ben böyle söyleyince ben seni her halinle seviyorum sevgilinim benden utanmana gerek yok diyor ama illa bi düşünür herhalde ne yapmalıyım sizce saçma mı düşünüyorum ben

Fiziğimden utandığım için sevgilimle yakınlaşamıyorum, saçma mı düşünüyorum?
Cevapla