Sevgilim her görüşmede sevişmek istiyor, bu kadarı abartı değil mi?

Zaten haftada bir görüşebiliyoruz o da sevişerek geçiyor başka hiç aktivitemiz yok. Ne yapmalıyım?

Sevgilim her görüşmede sevişmek istiyor, bu kadarı abartı değil mi?
Cevapla