Aklımdan çıkmıyorsun, iz bıraktın bende yazmış. Sizce bu mesaj ciddiye alınmalı mı?

3 ay önce ayrıldığımız Eski sevgilim bu satte bana "aklımdan çıkmıyorsun iz bıraktın bende" diye yazmış.. sizce bu cinsellik düşüncesi ile mi söylenen bişey duygusal mı kafam karıştı? ( Cinsellik yaşamıştık)

Aklımdan çıkmıyorsun, iz bıraktın bende yazmış. Sizce bu mesaj ciddiye alınmalı mı?
Cevapla