Sevgilim elimi tutarken penisini elletti konuşmuyoruz, nasıl bir tavır almalıyım?

Arkadaşlar 2 yılı geçti sevgililiğimiz, el ele tutuşmak ve öpüşmek oldu aramızda daha fazlası olmamıştı hiç.

Öpüşürken de elleşme olmuyor o boynumu, sırtımı ben de aynı şekilde elleyebiliyoruz tabi.

İlk defa öpüşürken elimi tuttu, penisini okşattı ben beklemiyorken. O sırada çok garipsesem de devam etmiştim ama sonrasında düşündüğümde kendimi çok kötü hissettim. Resmen bana sormadan beni kullanmış gibi oldu. Bir de sertti falan düşündükçe çok kötü hissediyorum kendimi. Eve geleli arıyor yazıyor geri dönmüyorum. Sizce nasıl bir tavır almalıyım? Ne demeliyim? Ne yapmalıyım?

Sevgilim elimi tutarken penisini elletti konuşmuyoruz, nasıl bir tavır almalıyım?
Cevapla