Eski sevgilimle tekrar görüşmeye başladık, bu kızın masumluğuna inanmalı mıyım?

kızla 3-4 sene önce ilişkimiz olmuştu, kız benimle aynı şehire taşınmış, stalklamıştım rastgele fark ettim... instadan istek attım, kabul etti, reddetmeyeceğini biliyordum, zaten ayrıldığımızda da dönmek istemişti. ben istememistim

birkaç kere buluştuk kahve içtik falan, cok heyecanlıydı utanıyordu falan.. sonra beni evine çağırdı sana yemek yapayım dedi, gittim bayağı güzel yemekler yapmış, yanında kaldım bir şeyler izledik, sonra ilerledik.
kızla beraber olmak için yeltendim ama o istemedi. benden sonra kimseyle beraber olmadığını söyledi. (inanmalı mıyım bilmiyorum)
nedenini sordum. "yapmam gereken önceliklerim vardı bu nedenle benim senden sonra sevgilim olmadı, öbür türlü de yaşayabilecek birisi değilim, sevmediğim kişiye dokunamam iğrenirim" dedi. neden şimdi yapmıyoruz diye sordum. "korkuyorum beni kullanacaksın" diye dedi.

normalde masum birisi, ilk birlikteliğini de benimle yaşamıştı, çok erkek arkadaşı bir şeyi yoktur, hep kızlarla takılır.. ama 4 senedir kimseyle takılmaması çok garip geliyor, inanmalı mıyım? kızların böyle olabilir mi?

Eski sevgilimle tekrar görüşmeye başladık, bu kızın masumluğuna inanmalı mıyım?
Cevapla