Cinsellik olarak olgun erkeğe daha çok yükselmek psikolojik hastalık olabilir mi?

Çünkü bir farkı yok bence avantajı da yok ama. gudusel olarak istek bir tık daha fazladır duygusal haric
Cinsellik olarak olgun erkeğe daha çok yükselmek psikolojik hastalık olabilir mi?
Cevapla