23 yaşındayım yetersiz ve geç kalmış hissediyorum. Geciktim mi?

göremediğim babamı çok özlüyorum annemle yaşıyoruz. sağlık sorunlarım bitmiyor okul hayatım rezalet gidiyor aşk da öyle kimseye doğru dürüst odaklanamıyorum, güzel bir kız olmam dışında artım yok. iş hayatım da öyle. boş hissediyorum. geciktim mi, her gün mastürbasyon yapıyorum cinsellikten bile korkar çekinir suçlu hisseder oldum. nasıl yeneceğim
23 yaşındayım yetersiz ve geç kalmış hissediyorum. Geciktim mi?
Cevapla