Bir erkek neden mutlu bir ilişkisi varken aylar önce ayrıldığı eski sevgilisine yazar ki?

7 ay önce ayrılmışlar. Bi dönem hiç konuşmadilar. Sonra karşılanmıştır öyle hı diyaloga geçmişler ama sevgilim libidosu arttıkça kıza yazmış. Sonra kız buluşup bi kahve içelim demiş kız aşık hala. Bu da bundan sonra hiç görüşmeyelim deyip bir hafta sonra yine kendi yazmış. Sonra kıza buluşalım demiş kızda cinsrl beklentin varsa hiç gelme dönüşü olmayacak şekilde birbirimizin hayatından çıkalım ve bana bir daha hiçbir platformdan bana ulaşma ve mesaj atma demiş bu da tamam o zaman kendine iyi bak sil her yerden demiş. Bir ay sonra yine kıza kendi yazmış. Bunu neden yapar bi erkek

Güncellemeler
+1 yıl
LIBIDO ICIN MI YAPIYOSUNUZ ERKEKLER
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll Acilll
Erkekler
Bir erkek neden mutlu bir ilişkisi varken aylar önce ayrıldığı eski sevgilisine yazar ki?
Cevapla