Konuştuğum her erkek cinsellik istiyor, ben istemeyince de gidiyor ama istesem yine evlenmezler, ben nasıl evlenebilirim?

görücü usulü mü olmalı çünkü kendi tanıştıklarım cinsellik olcaksa konuşalım yoksa gidiyorum modunda

Konuştuğum her erkek cinsellik istiyor, ben istemeyince de gidiyor ama istesem yine evlenmezler, ben nasıl evlenebilirim?
Cevapla