Sevgilimle sinemaya geldik, ilk part bitti ve sadece filmi izledi. Hiç benimle ilgilenmedi, normal olan bu mu?

Yani bu film internete düşünce de izleyebilirdi sonuçta. Sinemaya geldik insan bi dokunur, okşar ne bileyim. Bari oper sarilir. Umrunda değilim resmen.

Sevgilimle sinemaya geldik, ilk part bitti ve sadece filmi izledi. Hiç benimle ilgilenmedi, normal olan bu mu?
Cevapla