Bir sene sanaldan konuştuğum malum kişiyle ayrıldık, acısı ne zamana geçer?

Bir sene hiç görüşmedik hiç.. anca telefon ve mesaj. Sextingle başlamıştı her şey kapıldık gittik. 5 yaş büyüğüm kendisinden. Bugün bitti. Kötü ayrıldık. Hakkımı helal etmiyorum dedim sen yobazmısın dedi bana vs.. hiç böyle biri değildi. Son zamanlarda anlşmıyoduk. Kendime o kadar kızgınım ki öyle birinin poposunu kaldırdığım için yakışıklı da değildi neyine kapıldım anlamadım. Büyü yaptı sanki bana. Gerçekte de benle ilgilenen erkek yok. Ona bağlandım işte.. o kadar kalbimi kırdı ki. Ne zamana geçer acısı sizce? Bir yıl ona zamanımı verdim beni çok yıprattı. Kimde sizce hata. 20 yaşında ben 25

Bir sene sanaldan konuştuğum malum kişiyle ayrıldık, acısı ne zamana geçer?
Cevapla