AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Yarım bırakırız bir şey yapmam
Kötü bir durum o an bişey yapmazdım ama bir daha onunla ilişkiye girmezdim. En güzel ceza bu olurdu.
Hiç van gogh resmi Yarım bırakmış mı? ya da anish kapoor.
Resim yapmak onların tutkusuydu. Belki o kişinin o anda tutkusu bitti veya başından beri istemiyordu ama o esnada dayanamayıp bıraktı... Birçok seçenek mevcut
Tam üstünde gelip giderken fikirleri mi değişiyor, trafik ışıkları mı bu , dur kalk 🤣 seçenek mevcutta seçilmez oda ya. Seks neden bırakılır ki? Aklı başında bir sebep, var mı
Şahsen resim yapan biri olarak söylüyorum. Resim esnasında birçok fikir değişebiliyor ve o an ara verebiliyor, tamamen bırakabiliyorsun da. İlişki için ise, her şey olabilir. İllaki zevkine yarım bırakan birisi için söylemiyorum ben bu : )
Aaa sen ressam mısın? Harikaymış. Tabii çizimler ya da renkleri değiştirebiliyorum ben de pinokyo çizerken burnuna fil hortumunu koymuşluğum var 🤣 ama ilişkide neden bırakayım halen düzgün bir sebep yok. Birisi kafama silah dayarsa, iki dakika daha derim zaten geleli 2 dk olmuş 🤣
Fil hortumu mu? Harika 😄. Ve sorum ise karşındaki partner bırakırsa diyeydi aslında. Yani o an bu duruma maruz kalan insan psikolojisini anlamaya çalışıyorum aslında...
O bombayı patlatmadım daha. Böyle bir şey olsa ona bir küfür ederim dolmuş fıkrasında finaldeki küfüre maruz kalan kadın gibi kala kalır. Ancak öyle rahatlarım 🤣
Opps...
Nereden geliyor senin bu enerji yahu? Güldürdün beni 😄
Helva yiyorum 🤣
Hemde şan fıstıklı
Sizin sektör de durumlar nasıl? Artık ressamların yerini yapay zeka alıyor. Ne düşünüyorsun
Helva 😂 Ben yapay zekanın ürettiklerini fabrika ürünlerine benzetiyorum. Bu durumda da benim yaptıklarım el emeği oluyor. Yani daha değerli olacak 😎
Tabii daha değerli olucak. Insansın da ama çok güzel çiziyorlar ya. Ressamın tablosu varmış adı resmi çarşıya asmış üstüne eksik Gördüğünüz yerleri çizin diye tabloda çizilmedik yer kalmamış. Insanız çizeriz yani, birşeyler sürmeyi seviyoruz. Harbi böyle bir tablo yapalım mı? Asarız elit bir mekana fırçayı alan bir şey katsın. Galeri de açman lazım. Devemlı fikrin değişiyor ama daha iyisi için. Geçen tablo gördüm yüzünde bal Akan insanları çizmiş, süper Di ya. Sanırım baldan geliyor bu güç 🤣
Ya hahhaha
Güzel fikir ama. Ben olsam o tarz tablolar yapıp satardım 😄
Kazanmak işte bu kadar kolay aslında. Sevdiğin şeyleri daha eğlenceli hale getirmek lazım. Elime boya bulaştı diye boyaya küsmüyorum, birde yüzüme sürüyorum elhamdülillah🤣
Sen ne yapıyorsun?
Haklısın aslında. Ben aynı zamanda seramik de yapıyorum ve eğlenerek bir şeyler yapabilmeyi bu sayede deneyimlemiştim. Hem sen neler yapıyorsun? Nedense senden bi çılgınlık enerjisi hissettim ama ne alaka bilmiyorum 😅. Doğum saatin net mi? Merak ettim
Ben de ilk simit oyunun da deneyimlemiştim eğlenmeyi sanırım 🤣
Aaa seramik işleme mi yapıyorsun? Nasıl oluyor? Net benim doğum saatim o sıralar sat komandoları köpek balıklı bir yerde gizli bölgr söylenmez operasyon yapıyorlarmış 🤣
Süperr o zaman doğum bilgilerini verir misin haritana baksam? Normalde bakmıyordum ama seninkini merak ettim. Gözlem yapmak için arada bakıyorum harita
Seramikten her türlü şey yapabiliyorum aslında. Kupa, tabak, dekoratif ürünler, rölyef tablo falan. Pek fazla sınırı olmayan bir alan 😄
Kırmızı yemek tabağı ve kırmızı çorba tabağı hediye edebilirsin 🤣
Deli nereden bileyim doğum saatimi, bilmiyorum haritayı. Kuzey ışıklarını takip ediyorum. Pilot vecihinin öldüğü gün dünya dan Aya yolculuk için roket çıkmıştı. Vecihinin hayallerini armstrong taşıyordu. Benim ki de böyle oldu sanırım
Senin elinde çince ne yazıyor?
Sebepsizce olursa bu durum asla hoşuma gitmez.
Hmm sebepsiz bir şey olmaz zaten ama söylemeyi de tercih etmeyebilir tabii
Bazı ruh hastaları var yani bu tarz şeyleri yapmaktan zevk alıyor, öyle bir durumu kastettim aslında. Yoksa sebebi varsa zaten anlaşılabilir bir durum yarıda bırakılması.
Haa anladım. Neden böyle bir şeyi yapıyorlar ki anlamadım. Amaçları ne yani? Garip
Ruh hastaları işte
Yani benim gibi birisiyle birileri olduktan sonra öyle bir şansı yok yani
Bırakamaz ki? Kim bıraksa çok kötü hissederdi yani...
beklenmeyen bi sebepten olduysa anlayışla karşılarım ama sürekli yaparsa bi daha ilişkiye girmem
ssglik sorunu degilde keyfi ise aglata aglta s2r sonra ayrilim. kimsenin öyle bir luksu yok. yillanmicaz bu isi yaparken.
Yine de devam etmek zorunda değil. Sırf karşı tarafın zevkine kendisini devam etmeye zorlayamaz
Esim birak biraka alistim
Neden bıraktığını sordun mu hiç? Bir sorunu mu vardı acaba?
Yok acidi diyor yoruluyor uyuyor
Haa o zaman bir şey diyemem 😄
Çok kötü bir durum ama çözümü var tabi 😂
Neymiş 🤔
Mastürbasyon
Tamam bu da bir yöntem, doğru 😄
Saygıyla anlayış gösterirdim herhalde.
Anlayış gösterirdin tabii fakat yine de duyguların konusunda incinme ihtimalin de var tabi
Ben bırakamam sanırım
Ama o bırakmak istiyor 😄
Sebebi ne olabilir ki
Her şey olabilir. Belirli bir sebep kısıtlaması yaparak sormadım : )
Sevmediğim biriyle zaten birlikte olmam o yüzden eğer bi sorun varsa ve yarıda durmak istediyse benim için her ne kadar zorda olsa dururum
Anladım, güzel cevaptı
Teşekkür ederim
Rica ederim
Vururum
Bu iyiydi 😄
Bence de evet çok köy
Çok üzülürüm
Dimi ya insan kendisini yetersiz de hisseder öyle bir durumda
Üzülmeyin be
Aynen yetersiz hissediyor
@emrecn34 neden?
Sizin gibi çiçeklerin üzülmesini istemiyorum ben
Kessinlikle kötü durum
Evet kötü yarım kalmak
Çok bıraktım
Nasıl hissettin peki?
İyi hissetim
Yok ya yarım olmamalı bence
Nolamazzz
Sinirlenirim
Orall denetirdim
Bırakmam