Ten uyumunuz varsa ama karakterini sevmiyorsanız ne yaparsınız?

Ya benim son sevgili olduğum kişiyle çok iyi bir ten uyumu kimyam Arzum tutkum vardı. Sarılma dokunma öpüşme çok seviyordum baya. Ama seks yapmadan ayrıldım. Cimri öküz eğitimsiz bana göre alt sınıf yanıma yakışmayan ve tacizci biriydi. Ben seks istemiyorum daha erken dememe rağmen hep ısrar taciz ediyordu. Zaten herkes ayrıl iğrenç iyi kurtulmuşsun berbat biri yanına yakışmıyor tarzı şeyler diyor. Önceki birkaç sevgilim de böyleydi hep. Hani benden düşük yanıma yakışmayan ama işte çok ten çekimi tutku hissettiğim için toksik de olsa sürdürdüğüm şeylerdi. Niye böyle oluyor. Karakteri profili kötü insanlara çekim oluyor da düzgünü hiç denk gelmiyor. Mesela düzgün yakışıklı erkeklerle hiç güzel ilişkim olmadı arada duygu tutku olmadı yani hep renksiz isteksizdik karşılıklı.
Ten uyumunuz varsa ama karakterini sevmiyorsanız ne yaparsınız?
Cevapla