Sizinde eşiniz erken boşalıyor mu?

1 bucuk yıldır evliyim sadece bir kere boşalma sürecim oldu onuda ben yönettiğim için. Dün ilişkiye girdik boşalması 3 dk buldu. Bu nedenden duş almak bile saçma geldi 3 dk için duş alıyorum moduna giriyorum artık. Erkeklerin bayanların boşalma sürelerinin birbirine birbirine yakın olması iyi olurdu. yaratıılışta bir sorun olduğunu düşünüyorum çünkü kadınlar geç boşalıyor ve sağlıklı bir ilişki olmuyor.
Sizinde eşiniz erken boşalıyor mu?
Cevapla