Seviştiğim kişinin göz temasını sürdürmesi hâlâ ilgisinin olduğunu gösterir mi?

Aramızda bir şeyler geçti seviştik ama o günden sonra bidaha yakınlaşmadık. Arkadaş ortamında bir araya geldiğimizde hep ona baktım. O da ona baktığımı fark edince bana baktı ve uzun süre bir kaç defa bakıştık. Yani bakışmayı sürdürdü. Sizce bakışmayı sürdürmesi hâlâ ilgisi olduğunu gösterir mi? Bakışlarından ben öyle hissettim ama hiçbir adım atmıyor.

Seviştiğim kişinin göz temasını sürdürmesi hâlâ ilgisinin olduğunu gösterir mi?
Cevapla