#özgürlük nedir
Sevişemiyorum öyleyse yokum (insan olma statusune erisemedim)
Sevişebiliyorum ôyleyse varim (insanim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
#özgürlük nedir
Sadece sevişmenin insan olmakla ilgisi olmadığını düşünüyorum, hayvanlar da sevisiyo, insan mi oluyorlar. Ve özgür olmak ta sadece insanlıkla ilgili bişey değil bence
Hayat sevişmekten ibaret değil
Cevap
27Cevap
Hayır maalesef değilim
Sevişmeyen insan insan statüsüne girmiyor mu 😅
Hayvanlarda sevişiyor ama insan değiller. Çok şükür sağlığımız yerinde kimsenin baskısı altında değiliz bundan daha güzel özgürlik varmıdır.
Sevişmek özgürlük demek değil öncelikle bunu anla.
Evet özgürüm istediğim her şeyi yapabiliyorum bedelini ödemek kaydı ile...
Valla helal olsun konuyu yine sevişmeye getirdin keşke Freud zamanında yaşasaydın kim bilir üzerinde ne gibi çalışmalar yapardı 😂😂
Evet istediğim tüm özgürlüklere sahibim beni engelleyen hiç bir şey yok
Henüz sevişemedik taliplerimizi bekliyoruz. Bu arada dm baksana:D
sevişmek insan olmanın özgürlüğü değildir alakası yoktur
Sevişmeyle özgürlüğün ne alakası var. Özgürlükten kimin ne anladına göre değişir.
Her özgürlüğün bir bedeli var, her özgürlük için başka bir özgürlüğünden vazgeçmen gerekir
Sevişmek gibisi yok, illa sevgili ile olmak zorunda değil hoşlanıp beğendiğin biriyle de çok güzel
Kendi parami kazaniyorum kimseyede ihtiyacim yok benim için en büyük özgürlük
Verirsen ikimizde statü atlariz
😂 ben isin psikolojik tarafindan bahsediyorum
Başkasının özgürlük alanını kıstlamamak
Hayır değilim... modern köleyim
Gerektigi kadar evet
her özgürlüğe sahibim.
Saçmalamaya başladın.. kendini düzelt
şu an özgünlüğün tek kaynağı para oda mevcut
Hayat sadece cinsellikten ibaret değil
Meseleyi sevişmeye indirgemek de ne bileyim.
Sevişebiliyorum öyleyse varım insanım
Sevisirim hem de ölümüne affetmem
Niye olmayalım varız tabiki
Yok yalnızım sen
Evet
Evet sahibim.
Sevişmedim😒😒😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar