Üniversiteden arkadaşım (erkek) yılbaşında seninle içelim diyor yok sizin evde ya da otelde falan, ben de yok dedim. Haksız mıyım?

Artniyetli olduğunu düşünmekte haksizmiyim

Üniversiteden arkadaşım (erkek) yılbaşında seninle içelim diyor yok sizin evde ya da otelde falan, ben de yok dedim. Haksız mıyım?
Cevapla