Sevgilisi var ama bana yürüyor bende onu yükseltiyorum haksız mıyım?

Sevgilisi varken bana yürümüş tabi haberim yoktu sonradan oldu haberim sevgilisi olduğundan. Baya flörtleşiyorduk fiziğimi falan övüyordu. Sevgilisi olduğunu öğrendim ilk yazmicaktım ama baktım hala devam ediyor bende onu yükseltmeye çalıştım daha çok. İşe de yaradı hemen yazdı bana anında falan. Hata mı yapıyorum hoşuma gidiyor bu durumdayken bile beni arzulaması?
Sevgilisi var ama bana yürüyor bende onu yükseltiyorum haksız mıyım?
Cevapla