İğrenç bir insana 1 yılımı ve en saf duygularımı verdim, o beni aldattı çok kötü hissediyorum, ne önerirsiniz?

Merhaba sevgilimin beni aldattığını düşünüyordum yok arkadaşım falan dedi sonra beni cinsel tatmini için kullandı ayrıldı şimdi o kızla birlikteler beni aldattı yani ve kullandı. Cok kötü hissediyorum geçenlerde yazdı umursamadım sonra igrenc bir insan olduğunu söyledim yine kendini haklı gördü ayrıldık falan dedi. Ben her gece kabus goruyorum cok kotuyum ne yapabilirim. Bana lütfen mental sagligimi korumak için tavsiyeler verebilir misin delirmek uzereyim

İğrenç bir insana 1 yılımı ve en saf duygularımı verdim, o beni aldattı çok kötü hissediyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla