Sevgilim cinsellik yaşamanın bir ihtiyaç olduğunu söylüyor ve evlenmeden yaşamak istiyor, ne yapmalıyım?

Eger benimle yasamazsa dayanamayip baskasiyla yasayip bu ihtiyacini gidermesi gerektigini söylüyor ve rahatlamam icin o kisiyi ben olarak görecegini ve o sekilde yasayacagini söylüyor :) napacagimi bilmiyorum. Evlenecegim adam o benim kafam cok karisik.

Sevgilim cinsellik yaşamanın bir ihtiyaç olduğunu söylüyor ve evlenmeden yaşamak istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla