Kaç yaşına geldim hiçbir şey yaşayamadım, nasıl başlayabilirim?

27 yaşındayım ne öpüşme ne sevişme en güzel yıllarım boşa gitti okulu bitirdim çalışıyorum ama hiç bir şey yaşayabileceğim erkek yok

Kaç yaşına geldim hiçbir şey yaşayamadım, nasıl başlayabilirim?
Cevapla