Artık bakire olmak istemiyorum ama doğru kişiyi de bulmadım sizce yapmalı mıyım yoksa beklemek daha mı iyi?

İlkler önemlidir lütfen kendinizi benim yerime koyun daha sonra tecrübelerinize göre bir fikir belirtin
Artık bakire olmak istemiyorum ama doğru kişiyi de bulmadım sizce yapmalı mıyım yoksa beklemek daha mı iyi?
Cevapla