Cinsel Yaşam Erkeğin sütyen kopçası açamaması kadınlar için sorun mudur? _SkullCrusherr_ Takip Et Xper 6 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Tam sevişecekken sütyen kopçasını açmak için dakikalarca uğraşan erkek kadınlar için itici midir Erkeğin sütyen kopçası açamaması kadınlar için sorun mudur? Cevapla Sevgi Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 12,1b cevap paylaştı. Çok da uğraşmamak lazım. 1 değilse 2 hamlede açmış olmak gerek 0 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 352 cevap paylaştı. Bu deneyimsizliğe işarettir sevinirim 😱😂 1 1 Yorumla _SkullCrusherr_ +1 yıl Öğretisin bak ablası önce şunu şuradan alıp şuraya geçiriyorsun flaan diye djdd Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı. Sorun değildir. 0 0 Yorumla
Flavendirel Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı. Tek elle açılmıyor bazıları, standart yapın kardeşim şunları dhjdjs 0 3 Yorumla _SkullCrusherr_ +1 yıl Yırtıp atmak lazım ne diye o kadar uğraşıyosak 😃😃 Yorumla Flavendirel +1 yıl İyi mk bir de sütyenimi yırttın tribiyle uğraşalım. TR deyim kardeşim ben dhjdjd Yorumla _SkullCrusherr_ +1 yıl Doğru bide o var dimi gider en pahalısından aldırır mk 😂😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl sen öyleysen itici erkek dediğin tek hamlede açmalı işte o zaman hoşuma gider 0 2 Yorumla _SkullCrusherr_ +1 yıl Ben yırtıp atıyorum uğraşamam açmayla dalan Yorumla Cevap sahibi +1 yıl woww iyiymiş Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 590 cevap paylaştı. kesinlikle kopçanın suçu ((: yoksa açılacaktır ((: 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok da uğraşmamak lazım. 1 değilse 2 hamlede açmış olmak gerek
Bu deneyimsizliğe işarettir sevinirim 😱😂
Öğretisin bak ablası önce şunu şuradan alıp şuraya geçiriyorsun flaan diye djdd
Sorun değildir.
Tek elle açılmıyor bazıları, standart yapın kardeşim şunları dhjdjs
Yırtıp atmak lazım ne diye o kadar uğraşıyosak 😃😃
İyi mk bir de sütyenimi yırttın tribiyle uğraşalım. TR deyim kardeşim ben dhjdjd
Doğru bide o var dimi gider en pahalısından aldırır mk 😂😂
sen öyleysen itici erkek dediğin tek hamlede açmalı işte o zaman hoşuma gider
Ben yırtıp atıyorum uğraşamam açmayla dalan
woww iyiymiş
kesinlikle kopçanın suçu ((: yoksa açılacaktır ((: