30-44 olmaz değil mi? Çok kasıntı ve alıngan, sıkıcı geldi bana?

Meslek ve kültür olarak taşıyabilecek bir erkek ( o mimar, ben bilg muh ) ama daha birkaç konusmadan hemen ne giydigini at dedi. İş arkadaşlarımla buluşmaya gidiyordum. Bu zamana kadar çoğu erkekte göremediğim kadar net ve evlilik isteyen birisi ama yaşı aşırı sorun gbi geliyor. Yaşamasını bilen biri ben de öyleyim maddi olarak da aynı şartlarda sayılırız. Kompleksli değil ama ne biliyim katı kurallı gibi. Onun dışında el üstünde tutuyor, çocuk istiyormuş acele ediyor ama ben yaştan dolayı korkuyorum. Cinsellik bile problem olmaz mı?
30-44 olmaz değil mi? Çok kasıntı ve alıngan, sıkıcı geldi bana?
Cevapla