Erkeklerin kimliğinde boyu, kilosu, arabası evi varsa onlar, kaslı olup olmadığı ve penis boyu yazmalı. Haksız mıyım?

böylelikle insanlar eş seçerken zamanını boşa harcamaz ve evlilik öncesi ilişki de engellenmiş olur. yani hem diğer dünyayı hem de bu dünyayı kurtarmış oluyoruz nasıl fikir sizce

Erkeklerin kimliğinde boyu, kilosu, arabası evi varsa onlar, kaslı olup olmadığı ve penis boyu yazmalı. Haksız mıyım?
Cevapla