Evlenmeden cinsellik yaşamak istemediğim için erkek arkadaşımın ayrılması sevmediğin mi gösteriyor?

Arkadaşlar 2 hafta konuştuk 2 defa da görüştük totelde. Ben de şimdiden diyim dedim sinirlarımı bilsin falan dedimki ben ciddi ilişki istiyorum evlenmeden cinsellik istemiyorum mesela hayatımda bu tarz şeyler yaşamadım 28 yaşında olmama rağmen dedim o da her sevgiliyle bu şeyi yaptığını cinsellik olmazsa bnmle sevgili olmanın anlamı olmadığını konuşmak istemediğini söyledi siz be düşüyorsunuz bu konuda çocuk mu Haklı bn mi

Güncellemeler
+1 yıl
…..
Güncellemeler
+1 yıl
Jjjhhh
Evlenmeden cinsellik yaşamak istemediğim için erkek arkadaşımın ayrılması sevmediğin mi gösteriyor?
Cevapla