Ten uyumu olup olmadığını anlamak için beraber olması gerekirmiş. Böyle bir şey doğru mu?

Flört aşamasında olduğum iyi anlaştığım kişiden bunu duydum. Dar görüşlü kadına da karsiymis bende böyle şeylere karışıyım dedim konuşmayı bitirdik kim haklı sizce
Ten uyumu olup olmadığını anlamak için beraber olması gerekirmiş. Böyle bir şey doğru mu?
Cevapla